Menyambut Ketibaan Tahun Baru 2020 Di Lokasi Rahsia

Ini merupakan post yang pertama untuk Tahun 2020. Pada malam sebelum tahun baru tu, wife saya ke Astro sekali lagi untuk menonton MeleTOP live bagi menyambut hari terakhir Neelofa. Disebabkan saya dan isteri dah pernah pergi ke rancangan MeleTOP sebelum ni dan dah tahu selok belok semua, maka saya hantar je isteri saya dan ambil semula bila rancangan dah tamat.


Sementara menanti rancangan MeleTOP tu habis, kita sambut pra Tahun Baru 2020 dulu -- Tonton Video


Dah habis dah show, namun begitu usahawan Susu Pisang Nilofa pula sedang membeli stok untuk dijual semula kepada pelanggan-pelanggan tetap. Kalau berminat nak beli Susu Pisang Nilofa, boleh PM saya untuk maklumat lanjut.


Budak sebelah tu sebenarnya dah mengantuk dan dah buat perangai. Macam tu la budak-budak.

Setelah sampai di lokasi rahsia (bersebelahan Padang Merbok, KL). Maka kita tunggu persembahan bunga api Tahun Baru 2020.



Kalau FB tengok tak syiok, boleh ke YouTube tengok video di atas -- Tonton Video

Pada awal tahun 2019 saya sibuk dengan persediaan anak saya nak masuk darjah 1. Memang agak sibuk waktu tu. Tahun 2020 ni santai sikit sebab anak saya dah darjah 2. Mungkin tahun 2021 sibuk balik sebab adiknya pulak nak masuk darjah 1.

Semoga Tahun 2020 membawa seribu satu kebahagiaan kepada anda semua!

You Might Also Like

0 komen