Megi Tom Yam Little Rara?

Little Rara. Pertama kali saya dengar nama ni, saya ingatkan nama kartun apa la. Rupanya ia sebuah nama restoran yang terletak ni tengah-tengah bandaraya KL berdekatan denga Chow Kit. Pada malam saya sampai balik daripada Gambang, isteri saya la yang perkenalkan tempat ni.


Makanan di sini memang sedap, nampak kat meja sebelah sana ada periuk kan? Dalam tu sebenarnya ada Megi Tom Yam yang terkenal di sini. Katanya memang sedap dan pedas. Saya tak try pun time ni sebab kitorang dah tahu dah waktu tu kalau try memang takkan habis dan membazir je nanti. Mungkin di lain waktu la kut, better sebenarnya datang beramai-ramai baru best.


Sebenarnya waktu tu isteri saya sedang berduka sebab handphone dia iPhone 7 Plus pada ketika itu display dia tak keluar. Berkemungkinan rosak, jadinya segala mesej kol apa semua dia tak tahu. Biasalah kan, zaman sekarang SocMed ni kalau handphone rosak terasa dunia ni gelap.

Apa pun, kalau berkesempatan nanti saya akan cuba juga megi tom yam yang digembar-gemburkan best tu pada suatu masa nanti.

You Might Also Like

0 komen