Hari Keluarga ASWARA 2019 di Indoor Arena Bukit Kiara

Kalau tahun lepas Hari Keluarga ASWARA 2018 diadakan di IM4U Sentral Puchong, tahun 2019 pula acara ini diadakan di Indoor Arena Bukit Kiara Equestrian and Country Resort. Saya sebenarnya bukan warga ASWARA pun tapi disebabkan isteri saya bertugas di situ, boleh dikatakan saya sebahagian daripada famili la kut. Tahun ni saya bawa budak-budak je datang, isteri saya menjalani kursus di Langkawi, hari keesokannya baru balik. Saya sebenarnya hampir-hampir tak nak join Family Day ni tapi disebabkan isteri saya dah pun bayar deposit, saya menebalkan muka hemsem saya datang jugaklah.


Asalnya saya tak pakai baju rasmi Family Day ASWARA 2019 ni, tapi rasa segan pulak semua orang pakai jadi saya pun tukarlah.


FB Live coverage saya di Family Day ASWARA 2019.


Coverage story IG dan FB saya >> Tonton Video Di Sini


Senamrobik sedang berlangsung.


Orang lain semua buat senamrobik, yang budak-budak ni sibuk duk main pasir. Adoyaii.. >> Tonton Video Di Sini


Selfie di depan stage penyampaian hadiah.


Saya sebenarnya tak join satu acara pun dalam family day ni tapi duk mengharapkan hadiah lucky draw. Saya duk tinjau-tinjau jugak white board yang ditulis nombor cabutan bertuah sebab dikatakan semua orang yang ada nombor cabutan dijamin akan dapat hadiah kecuali kalau balik awal.


Ada pulak inflatable playground ni. Memang bersuka ria la budaknya. >> Tonton Video Di Sini


Tempat ni sebenarnya banyak nyamuk Aedes la, jadi kena berhati-hati. Tengok la aksi-aksi mereka ni. >> Tonton Video Di Sini


Ada pulak game kutip duck daripada kolam >> Tonton Video Di Sini


Tempat ni walaupun indoor, circulation angin kurang maka memang berpeluh jugak la walaupun tak berada di bawah pancaran matahari.


Maka tibalah acara yang paling dinanti-nantikan. Pengumuman cabutan hadiah untuk Grand Prize.


Memandangkan no. cabutan bertuah tak muncul-muncul pun di white board. Maka dah bersedia dah no. cabutan bertuah di tangan. Tunggu pun depan-depan stage tu.


Tinggal 2 tempat je lagi, tiba-tiba nombor cabutan diumumkan. Wahh..dapat Grand Prize No. 2. Tengok gambar kat atas tu, budak tu pegi mengendeng kat Rektor ASWARA pulak pastu bila orang nak ambil gambar dia lari.


Nak tahu ke hadiah apa kami dapat? Tunggu di post yang seterusnya..

You Might Also Like

0 komen