Khamis, 1 Mac 2018

Hari Keluarga ASWARA 2018 di IM4U Sentral Puchong

Pada 24 Februari yang lalu, telah diadakan Hari Keluarga ASWARA 2018 di IM4U Sentral, Puchong. Ini pertama kali saya menjejakkan kaki di IM4U Sentral ni dan pertama kali jugak sebenarnya dengar nama tempat ni. Mari kita lihat sedutan gambar-gambar yang saya sempat snap sebelum handphone saya dikebas oleh anak saya untuk mereka main game dan YouTube. Saya datang ni cuma nak tunjuk muka jer, satu acara pun saya tak join..wahaha..

Kompleks Sukan dan Pentadbiran IM4U Sentral

Laluan masuk utama IM4U Sentral

Bunting Hari Keluarga ASWARA 2018

Suasana di dewan gelanggang

Mari Berzumba Yo!

Berselfie di dewan gelanggang

Tonton Video..Goal!

Dataran iM4U..budak kecik 2 orang ni memang tak boleh duduk diam la

Hadiah-hadiah hamper yang disediakan

Suasana di depan dewan gelanggang

Selfie keluarga

Budak pantang nampak kamerafon

Keluarga paling sporting di Hari Keluarga ASWARA 2018

Menumpang glamer bersama keluarga paling sporting Hari Keluarga ASWARA 2018
Kita tengok pulak tahun depan macam mana, ok? Adioss..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Entri Sebelum-sebelum Ni

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...