Berada di Istiadat Konvokesyen UiTM Shah Alam ke-90

Dah 90 kali rupanya Istiadat Konvokesyen UiTM ni diadakan. Pada 24 Mac yang lalu tibalah giliran adik saya yang buat masa ini telah 6 bulan tamat pengajian tetapi bekerja sebagai penghantar pizza. Saya serahkan tugas berleter kenapa adik saya tak berusaha bersungguh-sungguh cari kerja yang sesuai kepada mak saya. Apa pun, masa untuk melepaskan gambar-gambar pilihan dalam Google Photos kepada dunia:

Konvo rupanya dah lama tak buat di Dewan Seri Budiman tempat saya pernah berkonvo dulu

Papan bergambar kenangan Istiada Konvokesyen UiTM ke-90

Nak masuk dalam dewan dah penuh, tengok TV di khemah jer

Budak-budak seronok bermain di perkarangan tempat jualan bunga-coklat walaupun cuaca agak panas


Bergambar foto kenangan di studio sementara di Kolej Melati

"Inilah Kolej Mama dulu waktu zaman Mama dengan Baba bercinta dulu", kata Baba kepada anak-anaknya.
Berkemungkinan kami akan datang lagi berkonvo dalam masa terdekat tetapi buat sementara tu kepada semua student di luar sana, "All the best and don't stress-stress". Adios..

You Might Also Like

0 komen