Family Trip Ke Bayou Lagoon (Sept 2019)

Last saya ke Bayou Lagoon adalah pada 2014 (klik di sini untuk baca blog post dulu). Kali ini, memandangkan Abang Ipar saya bekerja di MBSA dan MBSA mempunyai aset berupa sebuah bilik di Bayou Lagoon termasuk dengan pakej ke Park Resort sekali, kami sekeluarga bersepakat untuk bercuti beramai-ramai di Bayou Lagoon ni.


Kebetulan pula hari cuti sekolah, memang la ramai umatnya.


Sampai di depan pintu bilik. Pakej MBSA tak sama macam kalau check-in sendiri.


Keadaan dalam bilik apartment 3 bilik ni. Memang cukup selesa.


Pandangan daripada balkoni bilik.



Walaupun dalam keadaan berjerubu teruk dengan IPU mencecah 200, sebab dah berada di taman tema air ni. Gasak jer lah. Ingatkan lari daripada KL boleh lari daripada jerubu, sekali jerubu ikut sekali datang ke Melaka daa..


Muka keriangan.


Di kolam ni airnya tak sesejuk di kolam lain jadinya saya dan anak saya banyak lepak kat sini jer.


Dah bermula aksi di kolam swimming. Saya guna casing plastik kalis air gantung handphone di leher. Tu yang boleh menyelam tu.



Lagi-lagi aksi.



Dah datang dah bakal YouTuber ni.


Berendam sambil menghirup udara jerubu.


Begitulah kisahnya untuk Family Trip ke Bayou Lagoon ni.

You Might Also Like

0 komen