Berkunjung ke Big Data Lab UiTM Puncak Alam

Walaupun saya sudah lagi tidak bergelar pelajar UiTM sejak saya graduasi pada tahun 2004, saya masih lagi membuat kunjungan secara tidak langsung disebabkan UiTM merupakan pelanggan kepada syarikat tempat saya berkhidmat. Saya sebenarnya tak tahu pun ada makmal Big Data di UiTM ni sampailah saya menerima email jemputan ke tempat ini:


Big Data Lab, UiTM Puncak Alam.


Suasana di dalam makmal komputer ini.


Berkemungkinan UiTM menyewa set-set komputer ini berdasarkan kepada sticker pemilikan aset pada komputer-komputer di sini.


Seperti biasa, kegemaran kesukaan orang giler glamer, selfie.


Pejabat Rektor, Pejabat Hal Ehwal Pelajar dan Pejabat Bendahari di UiTM Puncak Alam.


Suasana meriah di perkarangan tempat letak kereta.


Cafe penuh dengan student. U-Mobile sedang mempromosi talian perkhidmatan mereka walaupun coverage di UiTM Puncak Alam sendiri tidak begitu memberangsangkan pada ketika ini.

Begitulah kisahnya, bersambung ke aktiviti seterusnya..

You Might Also Like

0 komen