Terserempak Dengan Celebriti di House of Kambing MAEPS Serdang

Saya sebenarnya dah lama duk dengar pasal sebuah tempat makan yang menarik di MAEPS. Entah macam mana hari tu saya ajak team saya pergi makan kat situ, tiba-tiba mereka bersetuju. Kami pun terjah la, cuma 10 minit jer daripada ofis kitorang.


Sebenarnya tak tahu pun ada shooting makan-makan sedang dijalankan. Ni gambar waktu nak balik sebenarnya. Kebetulan pulak ada artis Artoo dengan Jibam.


Kat belakang saya tu 2 orang team saya, team Business Development saya ada 5 orang je termasuk bos. Sampai je tempat parking tengok dah macam kat negara lain pulak.


Eh, nak pegi makan kambing tapi ada unta pulak.


Pintu utama nak masuk ke House of Kambing.


Artoo dengan Jibam baru nak start shooting makan-makan mereka.


Sebenarnya duit cash macam ada sedikit kurang, duk pilih menu mengikut kemampuan poket.


Muka depan buku menu House of Kambing.


Set menu specialty. Harga dia bagi saya okaylah.


Suasana dalam House of Kambing


Logo dan deko House of Kambing


Sementara tunggu makanan sampai, wefies dulu.


Yeay..makanan dah sampai, silent phone kejap sebab nak menikmati hidangan kambing yang sungguh mengasyikkan ni.


Eh, ada pulak patung-patung kambing kat luar.


Kasi tunggang kambing ni ambil feel kambing.


House of Kambing MAEPS Serdang Terbaik!

You Might Also Like

0 komen