Menghadiri Jemputan Majlis Birthday InstaFamous @DidiyanaEhsan

Saya sebenarnya bukan pengguna tegar Instagram namun begitu, gambar pertama saya di Instagram adalah bertarikh 10 April 2012 iaitu kira-kira 5 tahun yang lalu. Pada ketika itu saya sedang mengorak langkah menukar tempat kerja.

Isteri saya merupakan pengguna tegar Instagram yang sejati, rasanya memang Instagram lebih digemari oleh kaum wanita kut. Baru-baru ni isteri saya cakap dia ada terima jemputan menghadiri birthday party di Eight Kinrara bertemakan Dinosaur oleh seorang InstaFamous ni. Saya tak kenal sangat dengan InstaFamous @didiyanaehsan ni tapi selepas stalk Instagram Profile beliau, rupa-rupanya beliau ada 120K followers dan merupakan seorang Celebrity Hijab Stylist. Nak dibandingkan dengan 247 Followers saya pada ketika ini, memang macam langit dengan bumi la.


Sempat berselfie di backdrop Dinosaur.


Ruang lobi di Eight Kinrara


Selfie itu pasti.


Sempat snap gambar @didiyanaehsan dengan isteri saya @aisyscha


Dekorasi Dinosaur Faliq Turns 4.


Isteri saya belikan baju bertemakan dinosaur lagi untuk anak-anak saya khas untuk hadiri event ni.


Anak-anak saya bukan boleh duduk diam kalau dah nampak 'Playing Ground'.


Menariknya 'playing ground' ni ia berada di tempat teduh daripada hujan dan panas bersebalahan dengan pool.


Ber 'we-fie' sekeluarga.


Bersama bakal InstaFamous @aisyscha. BTW, Instagram akaun saya adalah @en.jayhemsem cumanya dah lama tak update sebab bila ada 2 akaun ni jadi huru-hara sebab 1 akaun pun dah lama tak berupdatenya.


Sebelum balik, kita jumpa Puan rumah dulu.


Penuh belon sana-sini.


Terima kasih Puan rumah kerana sudi menjemput kami.

You Might Also Like

0 komen