Tuesday, 24 January 2017

Percubaan Renew Pasport di Pejabat Imigresen Mini UTC Sentul - Tak Menjadi

Encik Jay
Memandangkan kegagalan untuk renew pasport antarabangsa aku dan membuat pasport anak-anak aku pada 4/1/2017 gagal, aku cuba pula ke Pejabat Imigresen Mini UTC Sentul pada 8/1/2017. Disebabkan pagi tu ada hal lain, terpaksa la berkunjung pada sebelah tengah hari.

Jabatan Imigresen Malaysia di Mini UTC Sentul
Malangnya, nombor giliran pun dah habis. Aku cuba bertanya kepada kaunter juruwang sama ada boleh ke ambil nombor lagi sebab ada tulis di situ 'Harap Maaf, Pemberian No. Giliran Ditutup Sementara', jawab pegawai tersebut kalau ada nombor lagi mereka akan beri, setakat ni ada 250 orang yang telah mengambil nombor giliran.

Terus aku batalkan hasrat nak buat pasport pada hari tersebut. Terpaksa cuba di hari yang lain pula.


Siapa En Jay

Encik Jay / Author & Editor

JayHemSem ni cuma nama samaran ataupun nama pena macam penulis buku.

Bertugas sebagai seorang IT professional di sebuah syarikat perisian Bumiputra. Blog ini didaftarkan pada bulan Mac 2009 dan pada asalnya bertujuan sebagai coretan hidup dan perkongsian maklumat yang telah dikumpulkan untuk dikongsi bersama, kini blog ini menyajikan pelbagai jenis maklumat yang bermanfaat untuk anda semua.

Untuk menghubungi saya, anda boleh scan imej wajah saya di atas menggunakan FB Messenger anda atau email kepada saya di jayhemsem[at]gmail.com

0 komen:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...