Medical Check Up di Klinik Aiman Maju

Bagi memenuhi penukaran tempat kerja, saya telah diminta untuk membuat medical check up. Setelah membuat Google search dan melihat di banyak tempat, akhirnya saya memilih Klinik Aiman Maju yang terletak di Putra Walk Seri Kembangan ni. Klinik ni sebenarnya dah lama saya perhati daripada dulu sejak saya mula bekerja di kawasan ini lebih daripada 10 tahun lepas.


Daripada tepi jalan dah boleh nampak Klinik ni.


Satu perkara yang menarik, terdapat logo BitKingdom di hadapan Klinik ini. BitKingdom ni sebenarnya dah lama terkubur setelah didapati ianya adalah skim scam berasaskan Bitcoin. Apa pun, sekurang-kurangnya mungkin pemilik Klinik ini mempunyai pendedahan dan pengetahuan mengenai Bitcoin.


Sebelum masuk ke klinik, disebabkan keadaan pandemik Covid-19, kenalah isi borang deklarasi kesihatan dahulu.


Promosi Berkhatan masih lagi dijalankan.


Selfie mestilah dilakukan untuk bukti.

Rupa-rupanya terdapat banyak pakej medical kesihatan yang disediakan. Satu perkara yang saya baru sedar adalah rupanya bila buat medical check-up, kita boleh minta pengecualian cukai pendapatan yang saya tak pernah buat.

Alhamdulillah, kesihatan saya berada dalam keadaan baik.

You Might Also Like

0 komen