Bersantai & Release Stress di FRIM Kepong

Pada sebuah hari Ahad, setelah lama tak keluar berjalan-jalan, kami telah pergi ke tempat rekreasi yang dekat dengan tempat tinggal kami iaitu di FRIM Kepong.

Tempat letak kereta

Di lokasi atas sikit daripada tempat hiking bukit

Pasir di sini agak tajam dan tak halus macam pasir pantai jadi sakit sikit kaki kalau bergerak laju-laju

Tempat ni banyak batu, kena berhati-hati

Nature in Kuala Lumpur

Ada jugak tempat untuk sewa basikal

Boleh pilih basikal mana yang anda suka

Sebenarnya kalau nak datang FRIM ni lebih baik datang pada awal pagi sebab kalau datang lewat sikit bila cuaca dah sedikit panas dah tak berapa best dah nak beriadah.

Saya sekarang ni rajin buat video kadang-kadang, jadi saya persembahkan video yang saya dah hasilkan menggunakan aplikasi Quik:



BTW, saya sekarang ni aktif membuat live video serta video-video lain di FB Page JayHemSem jadi jangan lupa untuk menonton semua video2 saya di sana ye?

You Might Also Like

0 komen