Makan Malam di Warong Lobster Tepian Pantai Sungai Rengit

Saya sebenarnya tak ingat bila kali terakhir saya makan lobster sebab harga lobster ni kan mahal. Asalnya nak cari tempat makan seafood sementara sampai ke tempat jauh ni jadinya kena la makan special sikit. Nak tanya rekomendasi orang, dah terlambat. Jadi google punya google, takde tempat yang menarik yang saya jumpai sampai la terjumpa satu tempat ni bernama Warung Lobster. Bos mulanya agak keberatan nak pergi, tapi memandangkan dah takde idea jadinya bos pun kata okaylah kita cuba tengok.


Yes..makan lobster

Parking betul2 sebelah warung

Kaunter hadapan Warong Lobster ni


Bos-bos tengah pilih apa nak makan

Tu dia lobster bela dalam akuarium

Tempat nak bayor

Set jimat makan ramai-ramai

Kalau cash takde, kad pun diterima

Galeri gambar Warung Lobster



Kalau suruh saya pegang Lobster ni, memang tak laa

Jumlah keseluruhan makan malam untuk 4 orang ni dalam lebih kurang RM200 lebih

Bos saya cakap murah je makan kat Warung Lobster ni sebab dia pernah makan lobster di luar negara harga ribu-ribu. Cuma komen dia kata lobster ni kecik. Lobster ni sebenarnya macam udang galah cuma isi dia lebih tebal dan enak. Rasa masakan di sini (bagi saya la) boleh tahan. Kalau kebetulan saya bercuti ke Desaru suatu masa nanti, sememangnya saya akan datang lagi ke Warung Lobster ni.

You Might Also Like

0 komen