Wednesday, 20 April 2011

Ayam Sunat?

Encik Jay
Aku terjumpa gambar ni dalam kamera kompeni, tak tahu sapa yang ambik dan tak tahu kat mana gambar ni diambil. Tapi apakah itu ayam sunat? Adakah ayam sunat itu lebih suci daripada ayam biasa? Hahahaha...
Posted by Picasa

Siapa En Jay

Encik Jay / Author & Editor

JayHemSem ni cuma nama samaran ataupun nama pena macam penulis buku.

Bertugas sebagai seorang IT professional di sebuah syarikat perisian Bumiputra. Blog ini didaftarkan pada bulan Mac 2009 dan pada asalnya bertujuan sebagai coretan hidup dan perkongsian maklumat yang telah dikumpulkan untuk dikongsi bersama, kini blog ini menyajikan pelbagai jenis maklumat yang bermanfaat untuk anda semua.

Untuk menghubungi saya, anda boleh scan imej wajah saya di atas menggunakan FB Messenger anda atau email kepada saya di jayhemsem[at]gmail.com

5 komen:

  1. ayam ni dh akil baligh. dh mimpi basah dh

    ReplyDelete
  2. ayam wajib kena sunat ke..hahhaha

    ReplyDelete
  3. nk bgtahu kt ko ayam halal dowhhh

    ReplyDelete
  4. Ayam sunat ni mcm ayam kampung tapi besar dia mcm ayam belanda...perghh sapa bela mesti org pelik tgk...mesti cepat kene curi...ayam sunat ni manja dan jinak jugak la...pasal aku dah tgk da..mmg besar giler ayam tu

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...