Khamis, 20 September 2012

Pusara Bayi

Aku suka gambar ni, cuba klik dan besarkan:

Pusara anak pertama aku
Ada pokok bunga warna kuning, pastu kebetulan ada rama-rama terbang.

Untuk kisah yang lebih lanjut, boleh baca entri blog aku bertajuk: 'Menguruskan Jenazah Bayi'

Sebenarnya dah setahun lebih pusara anak aku ni tak terbina, bukannya mahal sangat pun pusara kat dalam gambar tu, harganya cuma RM150 jer. Tempah kat Kendong Kraf di Batu Caves. Bertangguh punya pasal la ni. Semoga roh anak pertama aku ni dicucuri rahmat.

2 ulasan:

  1. berapa bulan baru dia meninggal?

    BalasPadam
  2. Dah 5 bulan time tu, lahir-lahir jer terus dah takde..

    BalasPadam

Entri Sebelum-sebelum Ni

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...