Isnin, 25 Jun 2012

Kedai Engry Birds?

Gambar di bawah ni aku ambil di kawasan tempat bakal aku akan kerja bulan depan.

Engry Birds Video Center

Macam kelakar pulak aku tengok dia punya nama kedai. Aku belum pernah masuk lagi kedai ni tengok apa yang diorang jual (dah tertulis dah pun kedai CD dan DVD, tak tahu la ori ke tak) tapi kalau aku pergi nanti aku akan update penemuan aku dalam blog aku ni. Chiow..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Entri Sebelum-sebelum Ni

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...