Khamis, 10 Mei 2012

SKEMA9-Seminar Kesejahteraan Mahasiswa Ke-9

Dah lama tak berkunjung ke tempat aku pernah menuntut. Aku ingat lagi dulu bangunan tempat aku pergi kelas ni belum siap sepenuhnya. Fakulti aku waktu tu pun masih lagi berada di Menara SAAS. 18 Mac 2012, aku tolong hantarkan adik aku ke UiTM Shah Alam untuk satu sesi taklimat.

Tempat parking seberang Menara 1 Kompleks Kejuruteraan
Laluan pejalan kaki ke Kompleks Kejuruteraan
Banner Program Skema 9
Rindu betul zaman-zaman jadi student dulu. Tapi belum terlambat lagi untuk aku jadi student semula kan? Aku belum ada ijazah lagi..

Student register untuk SKEMA9
Aku tak masuk dengar pun ceramah ni walaupun rupa aku ni ramai orang kata macam student. Kalau aku menyamar masuk pun mesti diorang percaya aku ni berumur 20-an..haha..

Kenapa aku tak pernah dengar pun program SKEMA ni dulu?

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Entri Sebelum-sebelum Ni

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...