Jumaat, 2 Mac 2012

Melawat Kuantan Jan 2012

Selepas habis kerja di JB, aku ambik bas ke Kuantan. Mulanya tiket aku beli online tu malam, tapi tanya kat kaunter Transnasional, dia boleh ubah ke waktu yang lebih awal, tapi ada cas RM0.50. Sikit jer pun cas dia. Pukul 6.30pm jer, bas bertolak. Sampai kat Kuantan pukul 11.30pm. Memang separuh perjalanan tu aku tido.

Kat Kuantan, aktiviti keluarga (rumah Abg ipar aku kat Kuantan ni) dijalankan sebab petang tu dah nak balik KL. Ni gambar-gambar yang sempat aku ambik:


Mungkin aku tak pergi kat tempat yang sepatutnya kut sebab takde apa yang menarik sangat pun. Tapi tak kisahlah semua tu, yang penting dapat bawak mak dan bapa mertua berjalan ke tempat orang.

1 ulasan:

  1. Jika anda ke Kuantan.. ..Ustaz Homestay Kuantan ( 013-3604802 ) menawarkan penginapan bermalam untuk sebuah rumah cuma RM 150 semalam... manakala malam kedua RM 100 (Diskaun )....malam keempat dan seterusnya anda cuma bayar RM 50 semalam.....terima kasih kerana anda membaca hebahan ini.

    BalasPadam

Entri Sebelum-sebelum Ni

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...