Rabu, 20 April 2011

Ayam Sunat?

Aku terjumpa gambar ni dalam kamera kompeni, tak tahu sapa yang ambik dan tak tahu kat mana gambar ni diambil. Tapi apakah itu ayam sunat? Adakah ayam sunat itu lebih suci daripada ayam biasa? Hahahaha...
Posted by Picasa

5 ulasan:

  1. ayam ni dh akil baligh. dh mimpi basah dh

    BalasPadam
  2. ayam wajib kena sunat ke..hahhaha

    BalasPadam
  3. nk bgtahu kt ko ayam halal dowhhh

    BalasPadam
  4. Ayam sunat ni mcm ayam kampung tapi besar dia mcm ayam belanda...perghh sapa bela mesti org pelik tgk...mesti cepat kene curi...ayam sunat ni manja dan jinak jugak la...pasal aku dah tgk da..mmg besar giler ayam tu

    BalasPadam

Entri Sebelum-sebelum Ni

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...